Er is lang aan gewerkt en momenteel is de testfase achter de rug. Al bij een paar merken kunnen we ondertussen gebruik maken van RAP 2.0. Zeer binnenkort kunnen alle robotmerken gekoppeld worden.
Er worden op een robotbedrijf steeds meer data gegenereerd, en dit elke dag weer opnieuw. Als ForFarmers hebben we altijd gebruik gemaakt van een RAP-analyse om die data te analyseren en om te zetten in goed advies. Daarvoor moesten we uiteraard aanwezig zijn op het bedrijf en konden we enkel maar de data analyseren van de laatste zeven dagen.
In de volgende generatie van onze RAP, de RAP 2.0, gaan we nog een stapje verder. Nu zijn we in staat om met real time data te werken, maar ook om historische overzichten te creëren. En deze data zijn te allen tijde en overal beschikbaar voor onze accountmanagers.
Op die manier kunnen we de huidige resultaten nog beter in beeld brengen, analyseren en proactief vertalen naar het beste advies voor uw bedrijf. Ook kunnen we perfect monitoren wat het effect is van bepaalde aanpassingen. Is het rantsoen aangepast, zijn de instellingen bijgesteld of heeft u uw management veranderd? Uw accountmanager beschikt steeds over de nodige gegevens om deze samen met u te interpreteren en indien nodig bij te sturen.
Het klinkt futuristisch, maar u leest het goed! RAP 2.0 is binnenkort voor elk merk een feit. Het is dan ook met trots dat we deze aan u voorstellen. Samen gaan we meer dan ooit voor een nog beter resultaat.
Hier onder enkele beelden van hoe RAP 2.0 eruit ziet.